Art Blog Art Shop Ask Archive HOME About Me Request Art Art Tag Image Map
  

Posts tagged Loki.

fandomsandwich:

dances-with-hipsters-draws:

I am about 900% sure that someone else has already done this. (I mean, who HASN’T seen Blue’s long hair Loki pictures?) 

The Avengers Christmas special. 

Try and see if you can find the exact point where I got tired of this picture and gave up on art. 

image

(via brokenheartedfestivities)

#loki  

babyhiddlesilikeyou:

manip

loki and his son fenrir

(via morethnus)

$2 Avengers Buttons. Avengers Assemble!

(via AVENGERS P2 (Single Button) by Morality Check on Storenvy)

somelikeitblue:

Laughing so hard!  This needs to be seen.  ^_^

loki-and-the-loon:

sococoa:

actually screams because i made fanart of one of my favorite blogs !!!! loki and the loon has killed me with cute wow follow pls

must sleep now i spent more time than i wanted to on this but i still had much fun yes yes

Ho-

holy shit.

SOCOCOA HOW ARE YOU SO QUALITY I JUST

LOOK AT THIS

EVERYTHING

The drawing and the colors are so amazing and I just love everything about this it’s so pretty and amazing and I just want a big poster of it on my wall.

Wow it’s just so beautiful. ;___; I’m glad you like the comic so much!

(via autumnadversary)

#Loki  

ASGARDIAN STYLE.

THE EARTH CAN’T EVEN HANDLE ME RIGHT NOW

(via marajenn)

#YES  #gangam style  #thor  #loki  

rudywolfe:

radioactive-ketchup:

whitesakurazuka:

garnetvengeance:

ssginkgo:

Avengers’ reactions to being placed inside a cardboard box

Must be nighttime

Omg Hawkeye

fuckin’ hawkeye

Hawkeye kinda wins this one.

(via arcobalenocchi)

barackfuckingobama:

kneel-to-your-king:

sithcamaro:

Forever alone

thats the actual fuckin place

isnt it

holy fuck i love this dude haha

SOMETIMES I LOVE THE AVENGERS FANDOM

(via mikuridaigo)

Loki loves the snow

(via chris-fucking-pine)

#Loki  
350,999 plays

mrsmischief:

alltheselokifeels:

Just listen until the end, ok?

And then drown in feels.

(Listening with earphones/turning volume up will help)

I had to find this again

and listen to it

might be my favourite post ever

it’s so beautiful and heart-breaking and everything

(via mikuridaigo)